RSS Feeds | Bookmark Us | Now on MOBILE! - http://m.guitargaga.com |  

Guitar GaGa

Songs we love playing on the Guitar!

Artist name :  A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z 
Follow us on Twitter
  Song name :  A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z 

 

Bruno Mars - The Lazy Song   

View in Fullscreen
     Increase Font Decrease Font
To[A]Day I Don't [E]Feel Like Doing [D]Anything
[A]I Just Wanna [E]Lay In My Bed [D]
Don't [A]Feel Like Picking [E]Up My Phone
So [D]Leave A Message At The Tone
Cos To[A]Day I Swear I'm [E]Not Doing Anything [D]

Uh, I'm Gonna [A]Kick My Feet Up And [E]Stare At The Fan
[D]Turn The Tv On, Throw My Hand In My Pants
[A]Nobody's Gonna [E]Tell Me I Can't, [D] Nah

I'll Be [A]Lying On The Couch Just [E]Chillin In My Snuggie
[D]Click To Mtv So They Can Teach Me How To Dougie
Cause [A]In My Castle [E]I'm The Freakin Man [D]

Oh Oh, [Bm]Yes I Said It
I [A]Said It
I [D]Said It Cause I [E]Can

To[A]Day I Don't [E]Feel Like Doing [D]Anything
[A]I Just Wanna [E]Lay In My Bed [D]
Don't [A]Feel Like Picking [E]Up My Phone
So [D]Leave A Message At The Tone
Cos To[A]Day I Swear I'm [E]Not Doing Anything [D]

[E]Nothing At All
[A]Ooh Hoo [E]Ooh Hoo
[D]Hoo Ooh Ooh,

[E]Nothing At All
[A]Ooh Hoo [E]Ooh Hoo
[D]Hoo Ooh Ooh,

Tomorrow [A]I Wake Up, Do Some [E]P90x
With A [D]Really Nice Girl Have Some Really Nice Sex
And [A]She's Gonna Scream [E]Out, 'this Is [D]Great' (Oh My God This Is Great)

I [A]Might Mess Around And Get My [E]College Degree
I [D]Bet My Old Man Will Be So Proud Of Me
I'm [A]Sorry Pops You [E]Just Have To [D]Wait

Oh Oh, [Bm]Yes I Said It
I [A]Said It
I [D]Said It Cause I [E]Can

To[A]Day I Don't [E]Feel Like Doing [D]Anything
[A]I Just Wanna [E]Lay In My Bed [D]
Don't [A]Feel Like Picking [E]Up My Phone
So [D]Leave A Message At The Tone
Cos To[A]Day I Swear I'm [E]Not Doing Anything [D]

No I [Bm]Ain't Gonna Comb My [A]Hair
Cause I [D]Ain't Going Any[E]Where
[Bm]No No [A]No No [D]No No No No [E]Nooo...

I'll Just [Bm]Strut In My Birthday [A]Suit
And Let [D]Everything Hang [E]Loose
[Bm]Yeah Yeah [A]Yeah Yeah [D]Yeah Yeah Yeah Yeah [E]Yeahhh...

Oooh.. To[A]Day I Don't [E]Feel Like Doing [D]Anything
[A]I Just Wanna [E]Lay In My Bed [D]
Don't [A]Feel Like Picking [E]Up My Phone
So [D]Leave A Message At The Tone
Cos To[A]Day I Swear I'm [E]Not Doing Anything [D]

[E]Nothing At All
[A]Ooh Hoo [E]Ooh Hoo
[D]Hoo Ooh Ooh,

[E]Nothing At All
[A]Ooh Hoo [E]Ooh Hoo
[D]Hoo Ooh Ooh,

[E]Nothing At All



 Add this song to your favourites / Chord book!

 Rate this song!
 

Previous Ratings
3 said "Perfect! Can't get better than this!"





  Some other songs you may like:
Ozzy Osbourne - Dreamer...
Lionel Ritchie - Hello...
Nirvana - Where Did You Sleep Last Night...
Nirvana - Oh Me...
MLTR - Someday...
Deff Leppard - Two Steps Behind...
The Who - Behind Blue Eyes...
Nirvana - You Know You're Right...
Jason Mraz - I'm Yours...
Roberta Flack - Killing Me Softly...
John Mayer - Why Georgia Why...
Bryan Adams - A Little Love...
The Beatles - All My Loving...
Doris Day - Que Sera Sera...
Duffy - Mercy...
Van Morrison - Brown Eyed Girl...
Goo Goo Dolls - Before It's Too Late...
Bryan Adams - When You're Gone...
Phoebe Buffay - Smelly Cat...
Britney Spears - Baby One More Time...

GuitarGaGa.com on Facebook

Tell-a-Friend